
Piotr Fugiel
Absolwent wydziału historii na Uniwersytecie Jagiellońskim . Historyk z zawodu, biznesmen z zamiłowania. Prowadził działalność w branżach; artykułów papierniczych i biurowych, meblowej, wyposażenia wnętrz, budowlanej, spożywczej, turystycznej, informatycznej i usługowej. Prowadził działalność pod różnymi formami: jednoosobowa działalność, spółka z o.o. , spółka akcyjna, spółka na podstawie umowy państwo – kościół, spółka z kapitałem zagranicznym. Dysponuje 5-letnim doświadczeniem tworzenia i kierowania siecią franczyzową. Specjalizuje się w tworzeniu „marki własnej”, „start-up’ów”, biznesplanów oraz koncepcji sprzedażowych. Posiada bardzo duże doświadczenie w coachingu menedżerskim i handlowym. Praktyk z 25-letnim doświadczeniem.

Jacek Szpar
Realna, blisko dwudziestoletnia praktyka działalności gospodarczej, w większości zastosowań formalno-organizacyjnych: indywidualna działalność gospodarcza, spółka z o.o., spółka akcyjna, partner zarządzający, manager kontraktowy, manager interim. Piętnaście lat związany z najpoważniejszymi markami branży meblarskiej – większość aspektów organizacji, produkcji, sprzedaży tradycyjnej i internetowej w tej branży. Uczestnik początkowego tworzenia strategii marketingowej grup Black Red White, Meble.pl, ponadto m.in., wieloletni współpracownik firmy ABM Wyposażenie Sklepów. Organizacja od stanu zerowego fabryki domów z bali drewnianych, przygotowanie 600 hektarów gruntów pod 3 farmy wiatrowe, skuteczne zarządzanie regionem sprzedaży w branży mięsno-wędliniarskiej. Czynne uczestnictwo w ponad 200 imprezach targowo wystawienniczych. Kilkaset osobistych kontaktów na klientów oraz kooperantów – razem daje to ogromne doświadczenie oraz szczególną znajomość socjologi i geografii gospodarczej, tak w skali ogólnopolskiej jak i szczególnie na terenie województw małopolskiego, podkarpackiego, lubelskiego oraz Słowacji. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu marketingu, biznesu i administracji.

Rafał Pyrczak
Doświadczony ekspert, zajmujący się tworzeniem wizerunku I komunikacją marek. Posiada wieloletnie doświadczenie jako doradca ds. marketingu, obecnie kieruje działem marketingu NPA Skawina – oddziału Grupy Boryszew. Ukończył studia Zarządzanie I Marketing, Psychologia w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim, Program Chartered Institute of Marketing (CIM). Opracowanie metody MBC (Marekt Brand Communication – trzyetapowa metoda budowania/kształtowania wizerunku marki). Prowadzenie szkoleń i warsztatów z marketingu, sprzedaży, komunikacji, wystąpień publicznych.
- Współpraca z zarządami firm w zakresie tworzenia planów marketingowych i handlowych,repozycjonowania marek, wprowadzania nowych produktów, tworzenia nowych kategorii produktowych.
- Prowadzenie i udział w projektach badawczych potrzeb i oczekiwań klientów, w tym koordynacja badań rynkowych, analiza rynku, prognozowanie trendów.
- Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych,
- Koncepty nowych marek, Koncepty opakowań,
- Badanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych
- Scenariusze kampanii reklamowych. reklam radiowych i tekstów ogłoszeń prasowych, hasła reklamowe.
- Wsparcie działań sprzedażowych we współpracy z działami odpowiedzialnymi za sprzedaż
- Zrealizowane kampanie reklamowe dla marek „Hanka”, „Develey”, „Joanna”, „Puritans Pride”, „Mix Electronics”, „Vitana”, „Musztardy Konik”.